Reluare activitate firma – cum poti redeschide legal afacerea ta

Daca ai avut firma suspendata si vrei sa o reiei, trebuie sa faci o reluare activitate firma la Registrul Comertului. Este o procedura simpla, dar obligatorie, prin care anunti oficial ca activitatea economica se reia si ca firma revine la functionare normala.

Multi antreprenori aleg aceasta varianta dupa o perioada de pauza, cand vor sa se intoarca in afaceri sau cand apar noi oportunitati. Reluarea activitatii iti permite sa emiti din nou facturi, sa inchei contracte si sa desfasori legal orice activitate comerciala.

Noi suntem o firma din Brasov care se ocupa cu infiintari si modificari firme in toata tara. Te putem ajuta sa reiei activitatea rapid si legal, fara drumuri si fara batai de cap.

Ce inseamna reluarea activitatii unei firme

Reluarea activitatii inseamna repunerea in functiune a firmei dupa o perioada de suspendare. Practic, firma iese din starea de inactivitate temporara si isi reia activitatea economica normala.

Aceasta procedura trebuie inregistrata atat la Registrul Comertului, cat si la ANAF, pentru ca firma sa fie din nou activa fiscal. Dupa ce reluarea este aprobata, poti incepe din nou sa incasezi, sa emiti facturi si sa inregistrezi cheltuieli.

Reluarea se poate face oricand pe durata suspendarii – nu este nevoie sa astepti pana la expirarea termenului initial.

Cand trebuie facuta reluarea activitatii

Reluarea activitatii este necesara in mai multe situatii, de exemplu:

  • cand vrei sa redeschizi afacerea dupa o perioada mai slaba;
  • cand ai terminat proiectele care au determinat suspendarea;
  • cand vrei sa profiti de o noua oportunitate de business;
  • cand ai decis sa revii in tara si sa continui activitatea firmei.

Important este sa faci reluarea legal, inainte sa incepi sa facturezi sau sa derulezi activitati comerciale.

Ce acte sunt necesare pentru reluare activitate firma

Pentru reluarea activitatii, sunt necesare urmatoarele documente:

  • hotararea asociatilor privind reluarea activitatii;
  • act aditional la actul constitutiv;
  • cererea de inregistrare la Registrul Comertului;
  • dovada depunerii dosarului complet.

Dupa ce ONRC aproba dosarul, firma este trecuta din nou in stare activa. Urmatorul pas este notificarea ANAF, pentru ca firma sa redevina activa fiscal.

De ce sa colaborezi cu o firma specializata

Desi pare o procedura simpla, reluarea activitatii presupune completarea corecta a documentelor si respectarea termenelor legale. O firma specializata stie exact cum sa redacteze actele si cum sa le depuna astfel incat sa nu fie respinse.

Noi ne ocupam de tot procesul pentru tine – discutam detaliile, redactam actele, depunem dosarul la Registrul Comertului si te anuntam imediat ce reluarea este aprobata.

Totul se face online, rapid si legal. Suntem din Brasov, dar lucram cu clienti din toata Romania.

Alte servicii pe care le oferim

Pe langa reluare activitate firma, te putem ajuta si cu:

  • infiintare SRL sau PFA;
  • modificare SRL (sediu, asociati, obiect de activitate, capital social);
  • adaugare sau schimbare coduri CAEN;
  • suspendare sau radiere PFA;
  • gazduire sediu social.

Astfel, ai toate serviciile legale de care ai nevoie intr-un singur loc.

Vrei sa reiei activitatea firmei tale?

Scrie-ne direct pe WhatsApp si iti explicam clar ce documente trebuie pregatite, cat dureaza si cum se face totul pas cu pas.

Ne ocupam noi de toate actele, rapid si legal, ca tu sa te poti concentra din nou pe afacerea ta. Trimite-ne acum un mesaj pe WhatsApp si redeschide-ti firma fara stres!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *